Vilkår & betingelser

**Vi vil gøre opmærksom på, at vores intravenøse infusioner ikke anvendes i kurativt øjemed, samt at vi ikke behandler påviste mangektilstande. I tilfælde af sygdom eller symptomer herpå, anbefaler vi derfor altid at du rådfører dig med egen lœge**

Afbestillingspolitik

Bemærk venligst, at NordicDrip har en 24 timers afbestillingspolitik. Hvis du ønsker at aflyse eller flytte din aftale, beder vi dig venligst give os mindst 24 timers varsel. Det er kundens ansvar at give rettidig meddelelse. Hvis en klient ankommer mere end 10 minutter efter deres aftales starttidspunkt eller undlader at ankomme til deres planlagte aftale uden forudgående varsel, vil vi betragte dette som en udeblivelse.

Kunder, der udebliver, eller ønsker at aflyse eller flytte deres aftale inden for 24 timer efter deres planlagte aftaletidspunkt, er underlagt et gebyr for sen afbestilling. Gebyret ligger på 500 kr. og vil blive opkrævet via kundens betalingsmetode. For at flytte eller annullere din aftale skal du logge ind på din konto her på vores booking side.

Alternativt kan du ringe eller sende en e-mail til kundeservice@nordicdrip.dk og tale med et medlem af vores team, som kan hjælpe dig. 

Vi forstår, at ekstraordinære omstændigheder lejlighedsvist kan forhindre kunder i at give det påkrævede 24-timers varsel. I sådanne tilfælde bør kunder kontakte NordicDrip hurtigst muligt via telefon eller e-mail for at informere om deres situation. I tilfælde af at der gives en rimelig forklaring på udeblivelsen, kan vi overveje at give afkald på afbestillingsgebyret. Sådanne beslutninger vil blive truffet fra sag til sag.

NordicDrip forbeholder sig retten til at ændre eller opdatere denne afbestillingspolitik efter behov.

Gavekort betingelser

Gavekort kan ikke refunderes, kan ikke ombyttes til kontanter og en udløbsdato vil fremgå. Gavekort kan indløses på alle NordicDrip tjenester, kurforløb, NordicDrip Shop online produktkøb, og kan indløses til køb af produkter i klinikken. Medbring venligst dit gavekort eller fremvis e-mail ifm. din aftale for indløsning. 

Kurforløbspolitik

Kurforløb kan ikke refunderes. Kurforløb sælges pr. person og kan ikke deles mellem flere personer. Hvis du ikke ankommer til din aftale uden forudgående varsel (24 timer), trækker vi denne behandling fra dit kurforløb. Vores kurforløb har ingen udløbsdato, medmindre andet er angivet. 

Kampagnetilbud

Alle kampagnetilbud er begrænset til ét tilbud pr. person og kan ikke kombineres med øvrige tilbud eller produktkøb.

Kampagnetilbud er kun til brug i klinikken. 

Kampagner/rabatter gælder ikke på gavekort eller blodprøver, medmindre andet er angivet. Tjek venligst individuelle kampagnetilbuds vilkår og betingelser.

Børnepolitik

Børn er velkomne i vores receptionsområder, men SKAL være under opsyn af en voksen under hele behandlingens varighed . Vores personale er hverken uddannet eller forsikret til at passe børn, og vi beder respektfuldt vores kunder om at afstå fra at bede vores klinikpersonale om at se til deres børn under behandlinger. Af sundheds- og sikkerheds-mæssige årsager er børn forbudt til enhver tid at komme ind i behandlings-rummene.

Feedback- og klage politik

I NordicDrip er vi stolte af vores fremragende kundeservice og kvalitetsudvalg af produkter og tjenester. Skulle du være utilfreds med nogen del af din service hos NordicDrip, kan du indgive en klage eller give os feedback ved at sende en e-mail til kundeservice@nordicdrip.dk. Vi stræber for at bekræfte alle e-mails til denne adresse inden for 5 arbejdsdage.

Ret til at nægte

Vi forbeholder os retten til at nægte at betjene nogen, der er uhøflige eller aggressive over for vores medarbejdere.

Alle vores patienter er 100% dækket med vores patientforsikring fra Topdanmark

Book et møde

Scroll to Top